Thursday 2 August 2012

babai awak....

Posted by Unknown at 11:29
Perasaan aku lmk2 tok tek x tau mok madah apa..geram,,marah,cedih,happy,bahagia,sumanya ada...segeram2 n semarah2 aku pun x la thp gaban..mseh mampu mengontrolkannya,,beh2 gk aku n geng2 dah mpelajari EQ..kawal emosi utk kebahagiaan diri hehek.. walaupu gia,kdg2 thp ksabaran ku tok da jwak bah batasnya..aku curious,,aku wonder..knak awk mcm mjaohkan drik jk dr sy,,geram saya dibuat awk cmya tanpa sebab..awk ada perasaan,sy pun ada perasaan..mcm da salah besar jk sy buat kt awak..awak x explain apa2 pun kt saya??adakah awak lari dr sy setelah sy ceritakan kisah lma sya kt awk??mun sy x cerita mybe x awk lari hoo...awk2...sy x nmpak lagi dh kceriaan awk..gurauan awk..sifat caring awk,,,sumanya hilang serta merta...sedih sgt2 sy tok d polah awk mcm ya..sy nk jdkan awk sahabat sy dunia akhirat pun,,sy rasa just illusion jk suma ya..x mgkin akan tjadi..apa2pun,,sy tetap anggap n letak d sudut hati sy yang awk tok sahabat sy dunia akhirat,,...sy doakan awk bahagia dalam hdup awk,bjaya n mgembirakan mak bpk awk..kalau awk dh buang sy lam hdup awk,,sy pun cuba la jaohkan dri dari hdup awk,,wpu sukar hoo..awk tok sama jk,,mcm sumbody else yg telah buang sy dr hidupnya..sy x kesah,,sy dpt hdup tanpa awk,,asalkn sy sntiasa bsama Allah swt..bye awk...jgn pnah hdir lg dalam hidup saya..sy dh lupakan awk..:)

0 comments:

Post a Comment

assalamualaikum,,give ur comment k..love u all :D

 

sEmuAnyA ilUsi Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea

Copyright@Segala yang tercatat di blog ini tiada kaitan dengan yang hidup atau yang mati,tapi sesiapa yang terasa silakan..:P