Monday 3 December 2012

aku bangga mjd rakyat MALAYSIA..:D

Posted by Unknown at 07:22
assalamualaikum sumanya...hehe...pucuk dicita ulam mendatang, bagai mengantuk dsorongkan haha..:D
nampaknya,,hari ni aku bpeluang utk mngemaskini blog aku yg sdah bdebu2 tok haha...
hmm...apa mok d update oo...
dlm khidupan aku shari2 tok tek..alhamdulillah...bjalan dgn lancar spt hari2 sebelumnya,,
meskipun tanpa semangat yg jitu dalam dada..wpun rasanya bleh d ibaratkan spt ibu khilangan anak,,or bahasa mudahnya macam org mati laki kata urg tua haha,,.hidup harus dteruskan,,agi idup agi ngelaban yo haha..
pertama skali,,mok dhamburkan rasa happy n bangga mjadi rakyat yg bwarganegarakan Malaysia...:D
im very proud to be a Malaysian yeah...!XD
wpun pada mulanya Harimau Malaya telah dtumpaskan dgn mudah oleh Sang Singa,,namun ia tidak mgoyahkan semangat sang Harimau utk trus mara mpertahankan kejuaraan..
pantang brundur b4 ajal..alang2 mnyeluk perkasam,biar sampai ke ketiak....ehh???
berkat doa n sokongan rakyat Malaysia,,harimau Malaya berjaya membaham Laos 4-1..wah bestnya....
n,,,kekuatan,,kkebalan n kegarangan Harimau Malaya semakin dbuktikan dgn kmenangan menumpas sang Garuda 2-0...para penyokong sang Harimau amat berbangga n teruja dgn kmenangan tersebut...[dh rasa mcm pengulas bola sepak dh tok.....]
hahaha...yup,,penyokong yg berada d rumah pun teruja...bgegar palak lutut aku mnyaksikan Malaysia lawan Indonesia tempoh hari haha..bila pemain Malaysia cuba mrembat bola dalam gawang gol pihak lawan,,kaki aku skali yang terangkat2 mok sepak bola haha...:D
aku doakan,,Harimau Malaya akan berjaya menumpaskan Gajah gk lepas tok..apa susah gajah..skali tumbang susah mok angkat haha...:D
tapi gajah bukan sbarang gajah..mun hajah mganas,,hbis harimau dtimpaknya haha,,,
adohai..merapu jk aku tok..
hope u ll be the winner Harimau Malaya...all the best,,do the best n be the best..ayat tok la calu kuar time exam mjelang tiba haha,,,:D


0 comments:

Post a Comment

assalamualaikum,,give ur comment k..love u all :D

 

sEmuAnyA ilUsi Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea

Copyright@Segala yang tercatat di blog ini tiada kaitan dengan yang hidup atau yang mati,tapi sesiapa yang terasa silakan..:P