Friday 28 September 2012

aWal pAgi iNi....

Posted by Unknown at 12:25
assalamualaikum guys..lama dh x update blog nie..first of all,,thanks to Allah for giving me good health n time,,to update my blog hehe..alhamdulillah...


n,,also alhamdulillah coz suma aseiment aku dh beres haha...ahernya inilah saat2 yang ku nantikan selama ini..
wpun begitu,,banyak lagi benda lain nk d uruskan mggu dpan nie...mggu kajian sosial..saya ekot ptandingan 'ketupat untuk mertua' hahaha....mgerunkan jer bunyinya hahak...:D....nak tgok sjaoh mna aku nie buat ktupat dgn cepat hehe....insyaAllah...:D


mcm ari raya jer...hhaha,,dh tu lapar plak rasanya tgok ketupat nie masyaAllah...:)
bkan tu jer,,saya nie pon joen boria,,kmi sekelas ekot hehe....ntah mcm mna lah jadinya nnti..
mudahan sumanya nanti akan d permudahkan..aminn....
bkan tu jer,,unexpectedly aku dlantik oleh lecturer psv utk jadi ketua handle pameran psv...??
tidak!!!! ya Allah.....mmpu ker tak aku nie jadi pemimpin huhuhu....mampukah aku...???


aku akan cuba lah buat yang tbaik nanti...insyaAllah,,i need u all...i need supports from all of u..
dh hbis aseimen nie pun mseh lagi bzy..hmmm....nie la lumrah khidupan seorg pelajar...:))
dlm bzy2..tkenang ngan fmily kt rumah...mak,,,rindu glak2 kt ktk....mok kol pon xpat.....
sory mak,,kekangan sesuatu yg xpat d elakkan..insyaAllah mggu dpan dpt lah kol mak...hope mak sihat jk...:')...kmk kt ctok sihat jk wpun kurang makan haha.....:'D......


n minggu ulangkaji lak mok blit hehe...:D
mok study kt umah jk,,n spend time with fmily....hmmmm..xsabar rasanya.....rasa sebak makin menebal dlm drik dgn merindui emak,,dtambah lagi dengan merindui seseorg.....ya Allah...rsa syg,kasih n rindu yg 
smakin tebal terhadap dirinya x dpt ku pertikaikan....
betapa aku merindui nya every beat of my heart...btol ka ayat aku nie hahaha,,,,walaupun diri awk tidaklah sesempurna Faizal Tahir,,but u make my life perfect...rasanya i cant life without u,,n Allah....only Allah know what i feel...saya reda...n pasrah dgn ktentuan Allah...dengan nama Allah,,,saya memang rindu sgt2 kt awk...:')

hati awk mcm sdah sebati dlm hati saya...:D...pasnie,,sy dh nk tdo dh....sbb esok nk pegi Pusat Islam ada nisa' day...so,,sy nk awk baca doa tdo k..biar saya tdo dlm keimanan n sentiasa bsedia utk 
tdo buat selamanya jika Allah yg mengkehendakkannya...:)..awk,,gud nitez,,jgn tdo lewat k..take care..miss u dear..assalamualaikum....:D






0 comments:

Post a Comment

assalamualaikum,,give ur comment k..love u all :D

 

sEmuAnyA ilUsi Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea

Copyright@Segala yang tercatat di blog ini tiada kaitan dengan yang hidup atau yang mati,tapi sesiapa yang terasa silakan..:P